برنامه هاي هفته آموزش به دانشگاه ها ابلاغ شد.
برنامه هاي هفته آموزش به دانشگاه ها ابلاغ شد.

معاونت آموزشی وزارت علوم با ارسال بخشنامه ای به دانشگاهها ضمن اعلام محورهای هفته آموزش از دانشگاهها خواست تا برای برگزاری این هفته برنامه ریزی کنند.

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت علوم در این بخشنامه آمده است : آموزش […]

معاونت آموزشي وزارت علوم با ارسال بخشنامه اي به دانشگاهها ضمن اعلام محورهاي هفته آموزش از دانشگاهها خواست تا براي برگزاري اين هفته برنامه ريزي كنند.

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاين به نقل از روابط عمومي وزارت علوم در اين بخشنامه آمده است : آموزش  نقشي كليدي و راهبردي در توليد دانش و توسعه علمي كشور دارد  و دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالي  در ايفاي اين  نقش مهم  رسالتي ويژه بر عهده دارند. توجه به منزلت و جايگاه آموزش و روشنگري در باره ابعاد، ارزش‌ها و دستاوردهاي گوناگون آن در عرصه‌هاي علمي موجب شده است تا هفته‌اي براي بزرگداشت اين مهم اختصاص يابد.

براي تحقق چنين رسالتي، شوراي سياستگذاري بزرگداشت هفته آموزش، محورهايي را براي روزهاي  نهم تا چهاردهم ارديبهشت ماه به عنوان برنامه‌هاي هفته آموزش سال 1391 در نظر گرفته است. شايسته است آن دانشگاه در راستاي محورهاي پيش‌بيني شده در هفته  آموزش  برنامه‌ريزي كند .

در ادامه اين بخشنامه ، برگزاري نمايشگاه كتاب، معرفي فناوري‌هاي جديد آموزشي، برگزاري جلسات هم‌انديشي براي ارتقاي سطح آموزش، انتخاب استاد برتر و تقدير از اعضاي هيات علمي، كاركنان و دانشجوياني كه فعاليت‌هايي برجسته در حوزه آموزش انجام داده‌اند از جمله  فعاليتهايي ذكرشده است كه دانشگاهها مي توانند براي گراميداشت هفته آموزش انجام دهند.