توان ملی در حل مشکلات علمی تحقیقاتی صنعت گسترش می یابد
توان ملی در حل مشکلات علمی تحقیقاتی صنعت گسترش می یابد

به منظور ایجاد و گسترش همکاری های پژوهشی، آموزشی، اطلاع رسانی و مشاوره ای، تفاهمنامه ای میان انجمن مهندسی صنایع ایران و انجمن تخصصی مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن به امضا رسید. به گزارش روابط عمومی انجمن مهندسی صنایع ایران، مراسم امضای تفاهمنامه همکاری در حاشیه دومین نمایشگاه پژوهش و فناوری صنعت معدن […]

tafahomnameh9509به منظور ایجاد و گسترش همکاری های پژوهشی، آموزشی، اطلاع رسانی و مشاوره ای، تفاهمنامه ای میان انجمن مهندسی صنایع ایران و انجمن تخصصی مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی انجمن مهندسی صنایع ایران، مراسم امضای تفاهمنامه همکاری در حاشیه دومین نمایشگاه پژوهش و فناوری صنعت معدن و تجارت و هفدهمین نمایشگاه هفته ملی پژوهش، فناوری و فن بازار برگزار شد.

این تفاهمنامه بین سید علیرضا شجاعی عضو هیات مدیره و دبیر انجمن مهندسی صنایع ایران و علی معصومی عضو هیات مدیره و دبیر انجمن تخصصی مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن در حضور رمضانعلی صادق زاده سرپرست معاونت آموزش، پرورش و فناوری وزارت صنعت معدن و تجارت به امضا رسید.

موضوع این تفاهم نامه، همکاری در طرح های تحقیقاتی و پژوهشی، برنامه های آموزشی، پروژه های زیر بنایی، خدمات علمی و اطلاع رسانی در حوزه فعالیت های طرفین اعلام شده است.

با امضای این تفاهم نامه، هر دو انجمن حداکثر تلاش خود را در جهت گسترش توان ملی در حل مشکلات و معضلات علمی- تحقیقاتی موضوع این تفاهم نامه و نیل به خوداتکایی ملی مبذول داشته و از هیچ کوششی در این جهت خودداری نخواهند نمود.

این موافقتنامه در ۷ محور همکاری تدوین شده است و حداقل یکسال اعتبار دارد.

یادآور می شود انجمن مهندسی صنایع ایران با ۱۷ سال سابقه فعالیت، تنها تشکل ملی تخصصی این رشته است که دارای مجوز از وزارت علوم می باشد و اعضای آن را استادان، دانش آموختگان، دانشجویان مقاطع مختلف و شرکت های مرتبط با مهندسی صنایع تشکیل می دهند.