دهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی اردیبهشت ۹۳ برگزار می‌شود.
دهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی اردیبهشت ۹۳ برگزار می‌شود.

دبیر دهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی گفت: از هفته اول مهرماه امسال فراخوان عمومی جشنواره آغاز شده است. به گزارش سرویس فناوری ایسنا، دکتر سروش علیمرادی یادآور شد: ایده مبتنی بر فناوری، تیم کاری متخصص، داشتن برنامه کسب و کار و یا داشتن یک شرکت دانش بنیان از جمله شرایط پذیرش در دهمین جشنواره […]

final_12دبیر دهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی گفت: از هفته اول مهرماه امسال فراخوان عمومی جشنواره آغاز شده است.
به گزارش سرویس فناوری ایسنا، دکتر سروش علیمرادی یادآور شد: ایده مبتنی بر فناوری، تیم کاری متخصص، داشتن برنامه کسب و کار و یا داشتن یک شرکت دانش بنیان از جمله شرایط پذیرش در دهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی است.
وی افزود: این جشنواره با هدف توسعه خلاقیت، نوآوری و فن‌آفرینی شرکت­های دانش بنیان توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به نمایندگی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می­‌شود.
علیمرادی با اشاره به برپایی این جشنواره در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۳، افزود: دهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی در دو بخش مسابقه­‌ای و غیر مسابقه­‌ای برگزار می­‌شود که بخش مسابقه­‌ای شامل طراحان کسب و کار، فن‌آفرینان و سرمایه گذاران کارآفرین است.
وی ادامه داد: بخش غیر مسابقه­‌ای جشنواره نیز شامل برنامه‌های بورس فناوری و فرصتهای سرمایه گذاری، سمینار و کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه دستاوردهای فن‌آفرینان است.
دبیر دهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی از ثبت نام رایگان برگزیدگان جشنواره­‌های جوان و بین‌الملل خوارزمی و رازی در این جشنواره خبر داد و گفت: در دهمین دوره جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بنیاد ملی نخبگان و دفتر منطقه­‌ای یونسکو از برگزیدگان و طرح‌های برتر صاحبان ایده حمایت می­‌کنند.
وی یادآور شد: علاقه‌مندان می­‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای جشنواره به آدرس www.shtf.ir مراجعه کنند.