پنج شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ | الخميس 28 ذو الحجة 1438 | Thursday, 21 Sep 2017
  • اخبار
  • تخصصی
  • ذره بین
  • رخداد ها
  • سرمقاله
  • مدرسه کسب و کار
  • معرفی کتاب
  • پادکست
  • چند رسانه ای
  • چهره ها
  • یادداشت
  • ارسال مطلب


    چهارشنبه ۱۲ مهر ۹۱ | ۱۱:۱۰

    دوره آموزشی “نحوه استقرار و مدیریت فرایندهای ارگونومی در سازمان“ / ۲۷ و ۲۸ مهرماه / شرکت کارپانیکا
    آگهی – مطابق با ویرایش ۲۰۰۸ استاندارد مدیریت کیفیت (ISO 9001)، فرایندهای جاری در هر سازمان، بایستی تعیین شوند. در سازمان‌هایی که اهمیت ارگونومی در ارتقای بهره‌وری تولید و ارائه خدمات پی‌برده و نیز افزایش کیفیت در طراحی و تولید محصول را در گروه توجه به ارگونومی می‌داند، توجه به ارگونومی در قالب مدیریت کیفیت […]

    آگهی – مطابق با ویرایش ۲۰۰۸ استاندارد مدیریت کیفیت (ISO 9001)، فرایندهای جاری در هر سازمان، بایستی تعیین شوند. در سازمان‌هایی که اهمیت ارگونومی در ارتقای بهره‌وری تولید و ارائه خدمات پی‌برده و نیز افزایش کیفیت در طراحی و تولید محصول را در گروه توجه به ارگونومی می‌داند، توجه به ارگونومی در قالب مدیریت کیفیت جامع (Total Quality Management) و نیز مجموعه استاندارد مدیریت کیفیت می‌تواند در استقرار درست و اثربخش اصول ارگونومی در سازمان نقش هم‌افزا و پشتیبان داشته باشد. این در حالی است، حوزه ارگونومی کلان (Macroergonomics) و به‌ویژه مقوله ارگونومی مشارکتی (Participatory Ergonomics) در تلاش است، ارگونومی در سطح سازمان و مدیریت آن جاری نماید تا بدین‌ترتیب، بسترساز ارگونومی خرد (Microergonomics) در سطح کارگاه و کارکنان سطح پایین سازمان باشند. ترکیب مقوله‌های فوق به همراه الزامات و روش‌های موجود در حوزه دانش مدیریت، طرحی یکپارچه جهت استقرار و مدیریت فرایندهای ارگونومی در سازمان با اهداف، چشم‌انداز و خط‌مشی مشخص را تعیین خواهد نمود.

    مخاطبان دوره:

    الف) مخاطبان بخش دانشگاهی:

    کلیه‌ی دانشجویان رشته‌های مهندسی به‌ویژه: مهندسی صنایع، مدیریت و دانشجویان کارشناسی ارشد ارگونومی

    ب) مخاطبان بخش صنعت و خدمات:

    مدیران ارشد، مدیران واحد و عملیات، مدیران فنی، مهندسین اجرایی- کنترل فرایند، مدیران پروژه

    هدف از برگزاری دوره:

    مدیریت طرح‌های ارگونومی سازمان، با تعیین اهداف و امکان ارزیابی و ارزشیابی اقدامات مربوط به پروژه‌های ارگونومی در ساختار سازمانی به‌صورت هماهنگ با استراتژی‌ها، خط‌مشی‌ها، و اهداف داراز مدت سازمان‌ها

    محتویات دوره:

    • تشریح کلیات مدیریت کیفیت جامع (TQM) با رویکرد ارگونومی
    • تشریح الزامات مدیریت کیفیت (ISO9001:2008) از منظر ارگونومی
    • ارگونومی مشارکتی
    • روان‌شناسی مشاوره‌های ارگونومی برای سازمان‌ها

    مهارت‌های کسب‌شونده برای مخاطبان:

    • درک جایگاه ارگونومی در سیستم‌های مدیریتی
    • چگونگی تعریف فرایندهای ارگونومی با رویکرد SMART
    • نحوه مدیریت فرایندهای ارگونومی

    روش ارائه کارگاه:

    • کار گروهی (Team Work)
    • مورد کاوری (Case Study)
    • ارائه جزوه و CD محتویات دوره
    مدرس دوره:
    احد خلجی
    • کارشناس مهندسی صنایع
    • مخترع “نگهدارنده‌ی ارگونومی نوشت افزار“
    • مولف کتاب “راحتی در استفاده از ابزارهای دستی با رویکرد ارگونومی“
    • انجام ارزیابی ارگونومی نشستن کارمندان بانک ملت (شعب مازندارن)
    • و…
    هزینه ثبت‌نام:
    ۹۸ هزار تومان (شامل، جزوه و لوح‌فشرده کارگاه، پذیرایی ۴ میان‌وعده به‌همراه ۲ وعده نهار)
    مکان برگزاری:
    تهران، شرکت کارپانیکا
    جهت ثبت‌نام و شرکت در کارگاه ضمن ارسال ایمیل به آدرس info@humanfactors.ir‌ می‌توانید با شماره تلفن ویژه کارگاه به‌شماره ۰۹۳۵۴۳۴۱۷۸۸ تماس حاصل فرمایید.

    ثبت نظر

    نام:

    رایانامه: (اختیاری)

    متن:


    تازه‌ترین اخبار
    رادیو کسب و کار

    telegramiien

    آدرس ایمیل خود را وارد کنید :