چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۶ | الأربعاء 2 شوال 1438 | Wednesday, 28 Jun 2017
  • اخبار
  • تخصصی
  • ذره بین
  • رخداد ها
  • سرمقاله
  • مدرسه کسب و کار
  • معرفی کتاب
  • پادکست
  • چند رسانه ای
  • چهره ها
  • یادداشت
  • ارسال مطلب


    دوشنبه ۲۰ آبان ۹۲ | ۲۰:۳۶

    دوره های آموزشی موسسه توسعه / آذرماه ۹۲
    موسسه توسعه با همکاری موسسه پژوهش برگزار می کند: شش سیگما روشی هوشمندانه و عاقلانه جهت مدیریت فعالیت های تجاری یک سازمان و یا یک بخش است. در شش سیگما اولین اصل توجه به مشتری می باشد، شش سیگما اول به مشتری توجه می کند و از حقایق و اطلاعات جهت حصول نتایج بهره می برد. سه هدف اصلی از به کارگیری شش سیگما عبارتند از: ۱) افزایش رضایت مشتری ۲) کاهش زمان انجام فعالیت ها ۳) کاهش تعداد نقص ها حصول بهبودهایی در زمینه های فوق اغلب منجر به صرفه جویی قابل ملاحظه ای در هزینه های سازمان، ایجاد فرصت هایی جهت حفظ مشتریان، تسخیر در بازارهای جدید و سرانجام افزایش اعتبار و اطمینان برای کالاها و خدمات سازمان می شود. در همین راستا موسسه آموزش عالی توسعه اقدام به برگزاری دوره هایی در این زمینه نموده است: نام دوره تاریخ های برگزاری دوره طول دوره (ساعت) مدرس هزینه دوره (تومان) کلیات کمربند زرد شش سیگما شنبه ۹۲/۰۹/۰۲ (۱۴-۲۰) ۶ دکتر حمید اسماعیلی ۸۸٫۰۰۰ کمربند سبز شش سیگما جمعه ۹۲/۰۹/۰۸ (۸-۱۴) جمعه ۹۲/۰۹/۱۵ (۸-۱۴) جمعه ۹۲/۰۹/۲۲ (۸-۱۴) جمعه ۹۲/۰۹/۲۹ (۸-۱۴) ۲۴ ۲۶۸٫۰۰۰ جهت اطلاع از تعرفه تخفیفات دوره ها کلیک نمایید لازم به ذکر است: شرکت کنندگان در دوره کمربند سبز بایستی در دوره کلیات کمربند زرد شش سیگما شرکت کرده باشند. جهت رزرو کارگاه یک روزه کلیات کمربند زرد شش سیگما کلیک نمایید جهت ثبت نام در دوره کمربند سبز شش سیگما کلیک نمایید ———————————————————————————————————– جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن ۸۶۷۴۱-۰۲۱ (موسسه پژوهش) تماس حاصل نموده و یا به سایت Tihe.ac.ir مراجعه فرمایید. دوره های مرتبط: (جهت اطلاع از هریک ازدوره ها روی عنوان دوره کلیک نمایید) مهندسی حرفه ای کیفیت کمربند سبز شش سیگما دوره سیستم مدیریت یکپارچه(IMS) مجموعه دوره های ISO9001, ISO14001, OHSAS18001 دوره ممیزی داخلی استاندارد ISO9001 برمبنای استاندارد ۱۹۰۱۱ آموزش نرم افزار Minitab (تجزیه و تحلیل های آماری)

    موسسه توسعه با همکاری موسسه پژوهش برگزار می کند:

    شش سیگما روشی هوشمندانه و عاقلانه جهت مدیریت فعالیت های تجاری یک سازمان و یا یک بخش است. در شش سیگما اولین اصل توجه به مشتری می باشد، شش سیگما اول به مشتری توجه می کند و از حقایق و اطلاعات جهت حصول نتایج بهره می برد. سه هدف اصلی از به کارگیری شش سیگما عبارتند از:

    ۱)      افزایش رضایت مشتری ۲) کاهش زمان انجام فعالیت ها ۳) کاهش تعداد نقص ها

    حصول بهبودهایی در زمینه های فوق اغلب منجر به صرفه جویی قابل ملاحظه ای در هزینه های سازمان، ایجاد فرصت هایی جهت حفظ مشتریان، تسخیر در بازارهای جدید و سرانجام افزایش اعتبار و اطمینان برای کالاها و خدمات سازمان می شود.

    در همین راستا موسسه آموزش عالی توسعه اقدام به برگزاری دوره هایی در این  زمینه نموده است:

    نام دوره

    تاریخ های برگزاری دوره

    طول دوره (ساعت)

    مدرس

    هزینه دوره

    (تومان)

    کلیات کمربند زرد شش سیگما

    شنبه ۹۲/۰۹/۰۲ (۱۴-۲۰)

    ۶

    دکتر حمید اسماعیلی

    ۸۸٫۰۰۰

    کمربند سبز شش سیگما

    جمعه ۹۲/۰۹/۰۸ (۸-۱۴)

    جمعه ۹۲/۰۹/۱۵ (۸-۱۴)

    جمعه ۹۲/۰۹/۲۲ (۸-۱۴)

    جمعه ۹۲/۰۹/۲۹ (۸-۱۴)

    ۲۴

    ۲۶۸٫۰۰۰

      جهت اطلاع از تعرفه تخفیفات دوره ها کلیک نمایید

    لازم به ذکر است:

    شرکت کنندگان در دوره کمربند سبز بایستی در دوره کلیات کمربند زرد شش سیگما شرکت کرده باشند.

    جهت رزرو کارگاه یک روزه کلیات کمربند زرد شش سیگما کلیک نمایید

    جهت ثبت نام در دوره کمربند سبز شش سیگما کلیک نمایید

    ———————————————————————————————————–

    جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن ۸۶۷۴۱-۰۲۱ (موسسه پژوهش) تماس حاصل نموده و یا به سایت Tihe.ac.ir  مراجعه فرمایید.

    دوره های مرتبط: (جهت اطلاع از هریک ازدوره ها روی عنوان دوره کلیک نمایید)

    ثبت نظر

    نام:

    رایانامه: (اختیاری)

    متن:


    تازه‌ترین اخبار
    رادیو کسب و کار

    telegramiien

    آدرس ایمیل خود را وارد کنید :