دوستان عزیز در اخبار مهندسی صنایع
بر خود لازم می دانم از زحمات بی دریغ شما در اطلاع رسانی و ایجاد پل ارتباطی میان مهندسین صنایع تشکر و قدردانی نمایم. بی شک کار اطلاع رسانی کاری دشوار است و سودمندی بسیاری هم برای جامعه مهندسی صنایع خواهد داشت. افرادی دست به این کار می زنند که […]

دوستان عزيز در اخبار مهندسي صنايع
بر خود لازم مي دانم از زحمات بي دريغ شما در اطلاع رساني و ايجاد پل ارتباطي ميان مهندسين صنايع تشكر و قدرداني نمايم. بي شك كار اطلاع رساني كاري دشوار است و سودمندي بسياري هم براي جامعه مهندسي صنايع خواهد داشت. افرادي دست به اين كار مي زنند كه عاشق اين فعاليت باشند و تلاششان قابل تقدير است.
سالي كه در پيش رو داريم به نام سال توليد ملي نام گرفته است و فرصتي است كه مهندسين صنايع مي توانند جايگاه قوي خود را به نمايش بگذارند. تكنيك هاي مهندسي صنايع، مجموعه قوي از ابزارها هستند كه به سازمان ها در جهت بهره‌ور شدن، كاهش قيمت تمام شده، بهبود كيفيت و خدمات به موقع كمك مي‌نمايد. موارد ذكر شده از مهمترين اهداف هر سازماني و راه نجات او در بازار رقابتي است. كشور ما نيز به دليل بحران‌هاي پيش رو به اين نتيجه رسيده است كه بايد به توليدات داخلي خود بهاي بالايي بدهد و راه توليد ملي همان حركت به سمت اهداف فوق و استفاده از تكنيك هاي مهندسي صنايع مي‌باشد.