آشنایی با TRIZ؛ نوآوری نظام­یافته شنبه ۲۷ آبان . ساعت ۱۷ تا ۱۹ TRIZ؛ تئوری حل مسأله­های ابداعی است. TRIZ به عنوان یکی از شناخته­شده ترین رویکردهای کشف و حل مسأله‌های نوآوری در سطح کمپانی­های پیشرو و مطرح دنیا کاربرد دارد.  دوره­های منظم آموزشی و دستاوردهای عملیاتی شرکت­های نام­آشنای محصولات عرصه­ی فناوری مانند Samsung، Siemens، […]

 آشنایی با TRIZ؛ نوآوری نظام­یافته

شنبه ۲۷ آبان . ساعت ۱۷ تا ۱۹

TRIZ؛ تئوری حل مسأله­های ابداعی است. TRIZ به عنوان یکی از شناخته­شده ترین رویکردهای کشف و حل مسأله‌های نوآوری در سطح کمپانی­های پیشرو و مطرح دنیا کاربرد دارد.  دوره­های منظم آموزشی و دستاوردهای عملیاتی شرکت­های نام­آشنای محصولات عرصه­ی فناوری مانند Samsung، Siemens، Intel و … نشان از توانمندی­های نهفته در مجموعه­ی ابزارهای بر آمده از ستون­های فکری TRIZ برای رسیدن نظام­‌مند به نوآوری است.

آشنایی با SD؛ پویایی­شناسی سیستم­

دوشنبه ۲۹ آبان . ساعت ۱۷ تا ۱۹

System Dynamics؛ پویایی­شناسی سیستم­ متدلوژی هدفمندی برای مطالعه سیستم­های پیچیده و تحلیلی سیستماتیک برای بررسی علل مشکلات موجود در سیستم است. نتایج و تحلیل­های حاصل از این رویکرد، در عرصه­های گوناگون کاربرد داشته است، از مسایل کسب و کار تا سیاست­گذاری عمومی. با پیروی از گام­های شش گانه روش دینامیک سیستمی به مدلی مناسب از مسأله­­­های سیستم مورد تحلیل خواهیم رسید و با ارایه راهکارهای پیشنهادی و شبیه­سازی هر یک بر روی مدل، نتیجه­­ی راهکارها روشن شده و مدل قابلیت پیاده­سازی را کسب می­کند.

آشنایی با VE؛ مهندسی ارزش

چهارشنبه ۱ آذر . ساعت ۱۷ تا ۱۹

Value Engineering؛ مهندسی ارزش یکی از ساده‌ترین و موفق­ترین متدولوژی­ها برای حل مسأله­های صرفه‌جویی در هزینه­ها، مدت تولید محصولات یا پروژه‌ها، بهبود عملکرد و کیفیت به شمار می­آید.  این رویکرد با دقیق شدن در کارکردها و ارتقای شاخص­ ارزش، با به کارگیری ایده‌های خلاقانه گروهی، افزایش رضایت مشتری را هدف می‌گیرد و به ارتقای ارزش یعنی افزایش کیفیت و کارایی و کاهش هم‌زمان‌ هزینه‌ها می‌پردازد. مهندسی ارزش دارای کاربرد­های حرفه­ای برای ارزیابی یک محصول، طراحی یک وسیله، یک سیستم و اجرای پروژه­های بزرگ و کوچک صنعتی، عمرانی و خدماتی است. سادگی این متدولوژی، یادگیری آن را در زمان کوتاه و به کار بستن فوری آن را ممکن می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و  ثبت­نام رایگان تا روز پنج­شنبه ۲۵ آبان

با شماره­های تماس ۲۲۲۴۲۶۵۶ و ۰۹۱۲۶۰۸۳۹۹۵ در ارتباط باشید.

www.iiits.org