همان‌طور كه می‌دانید یك پروژه وقتی به نتیجه می‌رسد كه برنامه‌ریزی درست و دقیقی داشته باشد. برنامه‌ریزی دقیق نیز جز با مدیریت صحیح و اصولی منابع انسانی، منابع مالی، زمان و… امكان‌پذیر نخواهد بود. روش‌های مختلفی برای مدیریت یك پروژه و تعریف اطلاعات موردنیاز در آن وجود دارد كه یكی از ساده‌ترین این روش‌ها استفاده […]

همان‌طور كه می‌دانید یك پروژه وقتی به نتیجه می‌رسد كه برنامه‌ریزی درست و دقیقی داشته باشد. برنامه‌ریزی دقیق نیز جز با مدیریت صحیح و اصولی منابع انسانی، منابع مالی، زمان و… امكان‌پذیر نخواهد بود.
روش‌های مختلفی برای مدیریت یك پروژه و تعریف اطلاعات موردنیاز در آن وجود دارد كه یكی از ساده‌ترین این روش‌ها استفاده از نرم‌افزار Projector در سیستم‌عامل مك است.
مشخص كردن عنوان هر فعالیت، زمان شروع و پایان آن، میزان هزینه اختصاص یافته به آن فعالیت و… از جمله مواردی هستند كه در این نرم‌افزار بسادگی تعریف می‌شوند.
امكانات دیگری همچون آپلود نسخه PDF از مراحل اجرای پروژه در اینترنت با یك كلیك، ایجاد فعالیت‌های گروهی و مشخص كردن فعالیت‌های به اتمام رسیده با یك كلیك ساده، مدیریت كامل روی انواع منابع در پروژه، ویرایش آسان فعالیت‌ها با دوبار كلیك روی آنها، نمایش سریع خلاصه‌ای از مهم‌ترین فعالیت‌های پروژه و… نیز از جمله ویژگی‌های این نرم‌افزار به‌شمار می‌روند. اگر می‌خواهید جزئیات هریك از پروژه‌های خود اعم از فعالیت‌ها، منابع مورد نیاز، زمان آغاز و پایان هر فعالیت و… را در مدت زمانی بسیار كوتاه به تصویر بكشید و براحتی پروژه را ایجاد و آن را مرحله به مرحله طی كنید و به پایان برسانید.