پنج شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۶ | الخميس 27 شعبان 1438 | Thursday, 25 May 2017
  • اخبار
  • تخصصی
  • ذره بین
  • رخداد ها
  • سرمقاله
  • مدرسه کسب و کار
  • معرفی کتاب
  • پادکست
  • چند رسانه ای
  • چهره ها
  • یادداشت
  • ارسال مطلب


    دوشنبه ۰۳ خرداد ۸۹ | ۱۰:۳۲

    چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی – ۱ و ۲ تیرماه ۸۹
    خلاصه برنامه های کنفرانس چهارم در کنفرانس بازاریابی فرصت خواهید یافت متناسب با تخصص و مسائل سازمانی خود از برنامه هایی که به صورت همزمان در ۴ سالن در دو روز کنفرانس برگزار می شود برنامه اختصاصی خود را انتخاب نمایید. این برنامه ها شامل سخنرانی کلیدی، کارگاه […]
    خلاصه برنامه های کنفرانس چهارم
    در کنفرانس بازاریابی فرصت خواهید یافت متناسب با تخصص و مسائل سازمانی خود از برنامه هایی که به صورت همزمان در ۴ سالن در دو روز کنفرانس برگزار می شود برنامه اختصاصی خود را انتخاب نمایید. این برنامه ها شامل سخنرانی کلیدی، کارگاه های آموزشی و تجارب مدیران بازاریابی می باشد
    برندهای موفق تجارب خود را در کنفرانس عرضه می کنند
    زرماکارون، امرسان، نیلپر، نستله، اوربیت، اشاره، روژین تاک و شیلا تجارب خود را در کنفرانس ارایه خواهند نمود. این تجارب با صرف وقت بسیار و با کمک متخصصان بازاریابی تدوین شده اند. پرهیز از سطحی نگری و دارا بودن فرصتهای یادگیری برای سایرین از مهمترین معیارهای انتخاب این تجارب بوده است.
    عناوین برخی از کارگاه های آموزشی کنفرانس اعلام شد
    کارگاه های آموزشی کنفرانس بازاریابی از جمله بخش های جذاب این کنفرانس است. هدف این بخش آموزش موضوعات و مفاهیم مورد نیاز مخاطبان کنفرانس است. این عناوین بر اساس نیاز سنجی های قبلی از مخاطبان انتخاب می شودند.
    سخنرانان بخش بین الملل کنفرانس چهارم



    Prof.Simon Knox
    استاد برندینگ
    دانشگاه کرانفیلد انگلستان

    Dr.Florian Bauer
    مدیرشرکت vacatus
    متخصص قیمت گذاری

    Omar Mahmoud
    استاد بازاریابی
    دانشگاه ژنو

    جهت ثبت نام کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت کنفرانس http://www.irmmc.com مراجعه نمایید.

    Comments are closed.


    تازه‌ترین اخبار
    رادیو کسب و کار

    telegramiien

    آدرس ایمیل خود را وارد کنید :