رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی آغاز ثبت نام در کنکور ارشد این دانشگاه از روز چهارشنبه هفته جاری اعلام کرد. عبدالله سجادی جاغرق با اعلام این خبر، اضافه کرد: داوطلبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ۹۱ دانشگاه آزاد اسلامی از روز چهارشنبه پنجم بهمن با مراجعه به سامانه ثبت نام مرکز آزمون این دانشگاه […]

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی آغاز ثبت نام در کنکور ارشد این دانشگاه از روز چهارشنبه هفته جاری اعلام کرد.
عبدالله سجادی جاغرق با اعلام این خبر، اضافه کرد: داوطلبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ۹۱ دانشگاه آزاد اسلامی از روز چهارشنبه پنجم بهمن با مراجعه به سامانه ثبت نام مرکز آزمون این دانشگاه به نشانی www.azmoon.org می توانند در این دوره از پذیرش شرکت کنند.
وی با بیان اینکه فرایند ثبت نام تا ۱۵ بهمن ماه ادامه دارد، گفت: خرید کارت اعتباری تنها به صورت اینترنتی انجام می شود. داوطلبان می توانند از سامانه مذکور فایل «پی.دی.اف» دفترچه راهنما را دانلود کنند. همچنین خرید رمزعبور و کارت اعتباری ثبت نام از طریق کارت های عضو شتاب یا دستگاه های خودپرداز از روز چهارشنبه امکانپذیر می شود.
به گفته رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، هزینه خرید کارت اعتباری با آزمون ۳۳ هزار تومان و هزینه خرید کارت اعتباری بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه ۱۰ هزار تومان اعلام شده است.
سجادی جاغرق تاکید کرد: فعلاً نمی توان درباره ظرفیت پذیرش نظر قطعی داد اما دو هزار و ۱۴۵ رشته محل در این دوره از پذیرش در نظر گرفته شده که افزایش ۲۹ درصدی را نشان می دهد.
کنکور کارشناسی ارشد ۹۱ دانشگاه آزاد اسلامی طی روزهای ۲۱ تا ۲۳ اردیبهشت ماه سال آینده برگزار و نتایج نهایی آن در اواخر شهریور ماه اعلام خواهد شد.(مهر)