بزرگ‌ترین رویداد نمایشگاهی در حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور ۳۱ کشور جهان و مشارکت ۴۳۵ شرکت خارجی و ۹۰۷ شرکت معتبر داخلی که پانزدهمین دوره آن میباشد، در سال جاری از تاریخ دوم الی ششم اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار میشود. با هماهنگیهای انجام شده با مسئولین اجرایی […]

بزرگ‌ترین رویداد نمایشگاهی در حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور ۳۱ کشور جهان و مشارکت ۴۳۵ شرکت خارجی و ۹۰۷ شرکت معتبر داخلی که پانزدهمین دوره آن میباشد، در سال جاری از تاریخ دوم الی ششم اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار میشود.

با هماهنگیهای انجام شده با مسئولین اجرایی نمایشگاه، انجمن مهندسی صنایع ایران نیز در این نمایشگاه حضور و در محوطه باز سالن ۳۱ (۳۱  OP1) غرفه خواهد داشت. از همه علاقه مندان دعوت میشود با حضور در این نمایشگاه،  از توانمندیها و ظرفیت های اموزشی و پژوهشی انجمن بازدید نمایند. ساعات بازدید نمایشگاه ساعت ۹ الی ۱۶ میباشد.

ضمنا افرادی که تمایل داشته باشند با حضور در غرفه انجمن،  عضو حقیقی انجمن شوند از ۳۰ درصد تخفیف و برای عضویت حقوقی در انجمن از ۲۰ درصد تخفیف استفاده نمایند.