دانشگاه یزد میزبان پانزدهمین همایش ملی دانشجویی مهندسی صنایع
دانشگاه یزد میزبان پانزدهمین همایش ملی دانشجویی مهندسی صنایع

پانزدهمین همایش ملی دانشجویی مهندسی صنایع اواخر آذر ماه جاری به میزبانی دانشگاه یزد برگزار می‌شود . دکتر «مجید شخصی‌نیائی» رییس همایش در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به برگزاری این همایش در روزهای ۲۳ و ۲۴ آذر ماه امسال، گفت: این همایش با همکاری اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی مهندسی صنایع و با هدف […]

پانزدهمین همایش ملی دانشجویی مهندسی صنایع اواخر آذر ماه جاری به میزبانی دانشگاه یزد برگزار می‌شود .

دکتر «مجید شخصی‌نیائی» رییس همایش در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به برگزاری این همایش در روزهای ۲۳ و ۲۴ آذر ماه امسال، گفت: این همایش با همکاری اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی مهندسی صنایع و با هدف توسعه دانش مهندسی صنایع، هم‌افزایی دانشجویان و ارایه جدیدترین مطالب و دستاوردهای این حوزه برگزار می‌شود .

وی با بیان این که چهاردهمین همایش ملی دانشجویی مهندسی صنایع پس از وقفه‌ای چند ساله، سال گذشته به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد؛ اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش تیم اجرایی و پشتوانه قوی علمی شاهد استقبال و همکاری خوب انجمن‌های علمی و دانشجویان از دانشگاه های سراسر کشور در همایش چهاردهم بودیم لذا امیدواریم در پانزدهمین دوره این همایش نیز بار دیگر شاهد درخشش این رویداد علمی دانشجویی در کشور باشیم .

رییس این دوره از همایش با بیان این که آخرین مهلت ارسال مقالات تا سی‌ام مهرماه بوده که تا ۱۵ آبان‌ماه نیز تمدید شد، محورهای همایش پانزدهم را سیستم‌های سلامت، تصمیم‌گیری و بهینه‌سازی،‌ کارآفرینی، تولید و اشتغال، مدیریت کسب و کار و بازاریابی، مهندسی صنایع و مدیریت فناوری اطلاعات و تجارب کاربردی مهندسی صنایع در سازمان‌ها ذکر کرد .

شخصی‌نیائی با بیان این که در مدت تعیین شده بیش از ۶۰ مقاله دانشجویی از دانشگاه‌های برجسته کشور و حتی خارج از کشور توسط دبیرخانه همایش دریافت شده است؛ اعلام کرد که با اتمام مرحله داوری مقالات، امروز پنجم آذرماه مقالات برگزیده جهت ارائه در همایش مشخص و اعلام شده‌اند .

«سپهر رضانیا» مسئول کمیته روابط عمومی و تبلیغات این دوره از همایش نیز در گفت‌وگو با ایسنا،  مهلت ثبت‌نام در همایش را ۱۰ آذرماه اعلام کرد و گفت: علاقمندان برای ثبت‌نام در همایش می‌توانند به سایت همایش به آدرس « evand.com/events/sncie15 »  مراجعه کنند.

وی یادآور شد: حامی مالی این همایش شرکت نفت ستاره خلیج فارس، حامی علمی آن پایگاه سیویلیکا عضو کنسرسیوم محتوای ملی و صاحب امتیاز همایش، اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی مهندسی صنایع کشور است .

رضانیا در پایان نیز با اشاره به برپایی نمایشگاهی از پوستر مقالات و دستاوردهای حامی مالی همایش در حاشیه این برنامه دو روزه، خاطرنشان کرد: کارگاه‌های متنوع آموزشی با موضوعات: آشنایی با قوانین کار و تامین اجتماعی، از مشکل‌یابی تا مساله‌سازی، معرفی کسب و کارهای نوپا در ایران، فرآیند سازی با رویکرد سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001، آشنایی با پروژه‌های ساخت و احداث، آشنایی با توانمندسازهای کار تیمی در قالب بازی مدیریتی، نقش بازاریابی در توسعه کسب و کار، آشنایی با ورود به بازار بورس و سرمایه، کاربرد شبیه‌سازی و بهینه‌سازی در حوزه سلامت، نیز برای شرکت کنندگان این همایش در نظر گرفته شده‌اند.