درخواست دانشگاه یزد برای میزبانی پانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع+ بازدید دبیر انجمن مهندسی صنایع ایران از امکانات این دانشگاه
درخواست دانشگاه یزد برای میزبانی پانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع+ بازدید دبیر انجمن مهندسی صنایع ایران از امکانات این دانشگاه

سید علیرضا شجاعی، نایب رئیس و دبیر انجمن مهندسی صنایع ایران در حاشیه اولین نشست استانی این انجمن با دکتر احمد صادقیه، رییس گروه مهندسی صنایع دانشگاه یزد دیدار و گفتگو کرد. وی در این دیدار با اشاره به فعالیت های اخیر انجمن مهندسی صنایع ایران در راستای ارتقاء دانش و توسعه کاربرد این رشته […]

mizbaniyazdسید علیرضا شجاعی، نایب رئیس و دبیر انجمن مهندسی صنایع ایران در حاشیه اولین نشست استانی این انجمن با دکتر احمد صادقیه، رییس گروه مهندسی صنایع دانشگاه یزد دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار با اشاره به فعالیت های اخیر انجمن مهندسی صنایع ایران در راستای ارتقاء دانش و توسعه کاربرد این رشته مهم در کشور، از ریاست، اعضای هیئت علمی و انجمن دانشجویی گروه مهندسی صنایع جهت برگزاری نخستین نشست استانی این انجمن در سال جاری، قدردانی و بر گسترش همکاری ها تاکید کرد.

شجاعی اظهار امیدواری کرد با توجه به قدمت رشته مهندسی صنایع در دانشگاه یزد، هر چه زودتر گروه مهندسی صنایع به دانشکده ارتقا یابد.

دکتر صادقیه نیز با ابراز خرسندی از این دیدار، با یادآوری همکاری‌های گذشته گروه مهندسی صنایع دانشگاه یزد با انجمن مهندسی صنایع ایران، از آمادگی کامل گروه مهندسی صنایع و نظر مساعد ریاست دانشگاه برای میزبانی کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع و تعاملات موثرتر خبر داد.

وی همچنین اعلام کرد اقدامات لازم برای تبدیل گروه به دانشکده انجام شده است.

پس از این دیدار دبیر انجمن مهندسی صنایع ایران بازدیدی از امکانات دانشگاه یزد داشت تا پیرو درخواست آن دانشگاه مبنی بر میزبانی پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع در سال ۹۷ از آمادگی دانشگاه در خصوص سالن‌ها و فضاهای برگزاری کنفرانس، کارگاه‌ها و پنل‌های جنبی و غیره اطمینان حاصل شود.

دانشگاه یزد در سال ۸۱ میزبان دومین کنفرانس ملی مهندسی صنایع بوده و دکتر صادقیه دبیری کمیته علمی کنفرانس را برعهده داشته است.