معرفی کتاب «مدل کسب و کار شما»
معرفی کتاب «مدل کسب و کار شما»

بسياري از ما آرزوی مسیري تازه در زندگی كاري خود را داریم. با اين‏كه در دنياي سرشار از تغییر، روش‌ها و مدل‌های کسب ‏و‏کار متعددي وجود دارند كه زندگی کاری و شخصی ما را پر از تجربيات و چالش‌‌هاي روزافزون مي‌كنند، اما بیش‏تر ما روشي ساختارمند برای […]

نام کتاب: مدل کسب و کار شما

نویسندگان: تیم کلارک، الکساندر استروالدر و ایو پیگنیور

مترجمین: حسام الدین ساروقی، فیروزه کرمانشاه و مینا نجفیان

ناشر: انتشارات آریاناقلم

تاریخ انتشار: بهار 1393

فهرست کتاب

خلاصه کتاب

وب سایت ناشر: www.AryanaGhalam.com

 

بسياري از ما آرزوی مسیري تازه در زندگی كاري خود را داریم. با اين‏كه در دنياي سرشار از تغییر، روش‌ها و مدل‌های کسب ‏و‏کار متعددي وجود دارند كه زندگی کاری و شخصی ما را پر از تجربيات و چالش‌‌هاي روزافزون مي‌كنند، اما بیش‏تر ما روشي ساختارمند برای بازآفرینی خود و مسير شغلي‌مان نداريم.
با كمك “طرح یک صفحه‌اي” پيشنهاد شده در اين كتاب، ترديدها درباره شغلتان را با اطمینان حرفه‌ای جایگزین کنید. این طرح كه به بازآفرینی هزاران سازمان در سراسر دنیا نيز كمك كرده است، روشی نظام‌مند برای بهبود مهم‌ترین مدل کسب ‏وکار پيرامون شماست: مـدل کسب‏وکار شمــا
«مدل کسب ‏و‏کار شخصی، ابزاري تصویری، نوآورانه و قدرتمند است که به شما در ارزیابی خود و کارهایی که می‌توانید انجام دهید، کمک می‌کند.»
«سازمان‌های موفق این کار را بارها و بارها انجام می‌دهند. چرا شما امتحان نمي‌كنيد؟»
« كتاب مدل كسب ‏و‏كار شما، کتابي کاربردی و الهام‌بخش برای طراحی زندگی رضایت‌بخش است كه با انتقال تمرکز از مهارت‌ها به ارزش‌‌آفريني، شكل گرفته است.»