همایش نگره‌های نوین آموزشی در مهندسی حرفه‌ای و مهندسی مجدد صنایع در کرمان برگزار شد. به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، همایش نگره‌های نوین آموزشی در مهندسی حرفه‌ای و مهندسی مجدد صنایع در کرمان برای بازارهای صادراتی و منطقه‌ای بعد از ظهر امروز در محل سالن تلاش سازمان فنی و حرفه‌ای استان کرمان برگزار شد. […]

همایش نگره‌های نوین آموزشی در مهندسی حرفه‌ای و مهندسی مجدد صنایع در کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، همایش نگره‌های نوین آموزشی در مهندسی حرفه‌ای و مهندسی مجدد صنایع در کرمان برای بازارهای صادراتی و منطقه‌ای بعد از ظهر امروز در محل سالن تلاش سازمان فنی و حرفه‌ای استان کرمان برگزار شد.
محمد‌حسن میربیگ، دبیر این همایش در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این همایش در مورد نگره‌های نوین آموزشی در مهندسی حرفه‌ای و مهندسی مجدد صنایع برای بازارهای صادراتی و منطقه‌ای است.
وی افزود: این نخستین همایشی است که در سطح کشور با هدف پیشگام بودن در مهندسی حرفه‌ای و مهندسی مجدد برگزار می‌شود که هر دو موضوع سرفصل‌های بسیار مهمی هستند.
میربیگ تصریح کرد: این همایش با حضور مدیران صنایع مادر و مدیران ادارات، ارگان‌ها و دانشجویان استان کرمان برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در جلسه امروز اساتید مجربی دعوت شده‌اند که در مورد دو موضوع مهندسی حرفه‌ای و مهندسی مجدد جدیدترین اطلاعات روز را آموزش می‌دهند.
میربیگ گفت: امیدواریم این همایش‌ها بتواند جایگاه استان کرمان را در سطح کشور در همه زمینه‌ها ارتقا دهد و افراد شرکت‌کننده بتوانند، استفاده لازم را از این اطلاعات ببرند.