به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه امیرکبیر، در این نشست پروفسور لاری استاد دانشگاه در خصوص نشست فرایند خلاق تحقیق،گفت: مهمترین گام برای انجام رساله دکتری و پایان نامه‏های کارشناسی ارشد انتخاب موضوع است که این نشست به دانشجویان کمک می کند که به طور خلاق و کاربردی موضوع پایان نامه های خود […]

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه امیرکبیر، در این نشست پروفسور لاری استاد دانشگاه در خصوص نشست فرایند خلاق تحقیق،گفت: مهمترین گام برای انجام رساله دکتری و پایان نامه‏های کارشناسی ارشد انتخاب موضوع است که این نشست به دانشجویان کمک می کند که به طور خلاق و کاربردی موضوع پایان نامه های خود را انتخاب کنند.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان دکتری برای ارائه تز خود نیازمند نوشتن پروپزال هستند که در این نشست مطالب کاربردی از مرحله انتخاب موضوع، نوشتن پروپزال و دفاع از تز به دانشجویان ارائه می شود.

این استاد دانشگاه با اشاره به اهمیت صرفه جویی وقت و انرژی در جریان انجام تز دکتری توسط دانشجویان گفت: دانشجویان باید در تز دکتری خود مطالبی را انتخاب کنند که بتوانند موضوع خود را تبدیل به مقاله و تحقیق بین المللی کنند.

وی تصریح کرد: همچنین دانشجویان باید موضوعاتی را انتخاب کنند که با توجه به جنبه های کاربردی قابل ارائه در محافل بین المللی و محیط های علمی باشد.

لاری افزود: نشست فرایند خلاق تحقیق که توسط دانشکده صنایع دانشگاه امیرکبیر برگزار شده مسیر مناسب از انتخاب موضوع تا دفاع از تز را برای دانشجویان علاقه مند ارائه کرده است.