پنجمین جایزه بین‌المللی «Lifetime achievement award» به دکتر علینقی مشایخی اهدا شد.
پنجمین جایزه بین‌المللی «Lifetime achievement award» به دکتر علینقی مشایخی اهدا شد.

دکتر علینقی مشایخی به پاس سه دهه فعالیت مستمر و موفق در زمینه "پویاشناسی سیستم‌ها" موفق به کسب جایزه معتبر از "جامعه بین‌المللی سیستم‌های دینامیکی" شد. جامعه جهانی پویاشناسی سیستم‌ها (system dynamics society) به مناسبت فعالیت‌های طولانی و موثر دکتر علی‌نقی مشایخی استاد دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف برای ایجاد موسسات و برنامه‌های […]

دکتر علینقی مشایخی به پاس سه دهه فعالیت مستمر و موفق در زمینه "پویاشناسی سیستم‌ها" موفق به کسب جایزه معتبر از "جامعه بین‌المللی سیستم‌های دینامیکی" شد.

جامعه جهانی پویاشناسی سیستم‌ها (system dynamics society) به مناسبت فعالیت‌های طولانی و موثر دکتر علی‌نقی مشایخی استاد دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف برای ایجاد موسسات و برنامه‌های آموزشی و آموزش و پژوهش در زمینه پویاشناسی سیستم‌ها در بیش از ۳ دهه و تربیت دانشجویان برجسته جایزه " Lifetime achievement award " را به وی اهدا کرد.

دکتر مشایخی پنجمین نفری است که موفق به دریافت این جایزه معتبر شده است. پیش از وی «یورگن راندر»ز در سال ۲۰۱۴، «جان ریچاردسون» در سال ۲۰۱۳، «دایانا فیشر» در سال ۲۰۱۱ و «جفری کویل» در سال ۱۹۹۸ موفق به دریافت این جایزه شدند.