تهران – دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران روز چهارشنبه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد. به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایرنا، در نمایشگاه امسال در مجموع ‪۷۸۴‬ شرکت داخلی و خارجی از ‪۲۶‬کشور دنیا حضور فعال دارند. براساس این گزارش حجم ماشین آلات و تجهیزات به نمایش گذاشته شده در دهمین […]

تهران – دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران روز چهارشنبه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایرنا، در نمایشگاه امسال در مجموع ‪۷۸۴‬ شرکت داخلی و خارجی از ‪۲۶‬کشور دنیا حضور فعال دارند.

براساس این گزارش حجم ماشین آلات و تجهیزات به نمایش گذاشته شده در دهمین نمایشگاه صنعت افزایش چشمگیری پیدا کرده و کشورهای شرکت‌کننده با ارایه جدیدترین محصولات و پیشرفته‌ترین فناوری روز در نمایشگاه امسال حاضر شدند.

شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه، توانمندی‌های خود را در زمینه ساخت تجهیزات و ماشین آلات صنعتی، ابزار آلات صنعتی، خدمات فنی و مهندسی، اتوماسیون اداری و نشریات تخصصی به نمایش گذاشتند.

امسال با توجه به استقبال متقاضیان، دو سالن جدید به مساحت ‪ ۲۲۰۰‬متر مربع و حدود ‪ ۱۵۰۰‬متر مربع فضای باز برای نمایش تجهیزات و ماشین آلات بزرگ صنعتی به فضای نمایشگاه افزوده شده است.

افتتاح رسمی دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ، بعداز ظهر امروز با حضور مقامات عالیرتبه کشوری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، نمایندگان تشکلهای صنعتی و جمع کثیری از تجار، صنعتگران و تولیدکنندگان داخلی انجام می‌شود.

این نمایشگاه تا روز شنبه ‪ ۱۷‬مهرماه سال جاری ، در محل دائمی نمایشگاه های تهران ادامه خواهد داشت.