خبرگزاری فارس: در چهلمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و کامپیوتر ژاپن، ۳ مقاله توسط استاد این دانشگاه پذیرفته و به صورت حضوری ارائه شد. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، در این کنفرانس که بیش از هزار مقاله به آن ارسال شده بود؛ مقالات صادق عابدی از […]

خبرگزاری فارس: در چهلمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و کامپیوتر ژاپن، ۳ مقاله توسط استاد این دانشگاه پذیرفته و به صورت حضوری ارائه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، در این کنفرانس که بیش از هزار مقاله به آن ارسال شده بود؛ مقالات صادق عابدی از اعضای هیئت علمی دانشکده مدیریت این دانشگاه به صورت حضوری ارائه شد.

مقاله ” استفاده و به کارگیری از زنجیره مارکوف و شبیه‌سازی در تجزیه و تحلیل و بهینه‌سازی سیستم‌های خط تولید ” با همکاری و راهنمایی موسی‌خانی ، رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و حمیدی از استادان این دانشگاه ، مقاله ” مطالعه استراتژی‌های تولید در شرکت‌های کوچک و متوسط در کشور و ارائه مدل تصمیم گیری چند هدفه ” و مقاله ” طراحی مدل جامع زنجیره تامین تحت عملکرد نامطمئن تامین کنندگان ” مقالات ارائه شده توسط وی در این کنفرانس بود.

مقاله اول مباحثی را در حوزه سیستم‌های تولیدی رویکردی نوین در بالانس خط تولید در کارخانه جات لوازم خانگی در کشور با استفاده از ابزار شبیه‌سازی را ارائه می‌دهد.

مقاله دوم با هدف بررسی انواع استراتژی‌های تولید در شرکت‌های کوچک و متوسط در ایران با انجام مطالعه موردی در چند شرکت صنعتی شاخص‌های تصمیم‌گیری استخراج و در نهایت برای انتخاب رویکرد مناسب برای انجام سفارش‌های کاری مدل برنامه‌ریزی چند هدفه ارائه شد که با استفاده از آن شرکت‌هایی که در این طبقه‌بندی قرار می‌گیرند، می‌توانند با توجه به موقعیت خود استراتژی مناسب را انتخاب کنند. مقاله سوم نیز با توجه به ریسک‌پذیری در انجام سفارشات توسط تامین کنندگان مدل تصمیم گیری با پارامترهای احتمالی ارائه شده است.

کنفرانس بین‌المللی تخصصی و معتبر مهندسی صنایع و کامپیوتر تحت حمایت مجله بین‌المللی مهندسی و کامپیوتر هر ساله توسط یکی از دانشگاه‌های معتبر در کشورهای مختلف برگزار می‌شود.

صادق عابدی دانشجوی دکترا و نفر نخست آزمون دکترای دانشگاه علوم و تحقیقات واحد تهران در سال گذشته است و در سال ۲۰۰۹ نیز در کنفرانس مهندسی صنایع و کامپیوتر که به میزبانی فرانسه برگزار شد، موفق به ارائه مقاله شد.