مدیر شبکه آموزش گفت: متحول شدن برنامه های شبکه آموزش در دستور کار قرار گرفته است. به گزارش روابط عمومی شبکه آموزش، رضا پورحسین مدیر شبکه آموزش از متحول شدن برنامه های شبکه آموزش خبر داد و گفت:‌عزم جدی مدیران شبکه بر متحول شدن برنامه های این شبکه است. وی در ادامه افزود: توجه به […]

مدیر شبکه آموزش گفت: متحول شدن برنامه های شبکه آموزش در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی شبکه آموزش، رضا پورحسین مدیر شبکه آموزش از متحول شدن برنامه های شبکه آموزش خبر داد و گفت:‌عزم جدی مدیران شبکه بر متحول شدن برنامه های این شبکه است.
وی در ادامه افزود: توجه به مهارت آموزی،آموزش مستقیم و غیر مستقیم و آموزش رسمی و غیر رسمی از جمله برنامه ریزی های شبکه آموزش است که در دستور کار مدیران شبکه قرار داده شده است.
پور حسین با اشاره به تنوع پخش برنامه های شبکه در روزهای جمعه،اظهار داشت: فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی،پاسخ به سوالات،طرح یک دوره تربیت اسلامی،میز مشاوره وخانواده محبوب من از جمله برنامه های آموزشی در روزهای جمعه است.
مدیر شبکه آموزش همچنین تاکید کرد: برنامه های پنجشنبه های شبکه آموزش نیز هر هفته به یک موضوع اختصاص دارد که در قالب گفت و گو،مستند و برنامه های نمایشی است.
پورحسین در خاتمه بیان داشت: تحول برنامه های شبکه آموزش با همراهی و همفکری شورای راهبردی در کیفی کردن بازتعریف این شبکه موثر خواهد بود.