تهران – در راستای تامین مدرسان و مربیان کارآفرینی و مهارتهای کسب و کار و به ‌منظور تربیت مربیان توانمند در حوزه اشتغال و کارآفرینی، سازمان همیاری اشتغال دانش‌آموختگان (جهاد دانشگاهی) با همکاری موسسه کار و تامین اجتماعی نسبت به برگزاری دوره تربیت مربی کارآفرینی اقدام می‌کند. به گزارش روز یکشنبه ایرنا ازروابط عمومی سازمان […]

تهران – در راستای تامین مدرسان و مربیان کارآفرینی و مهارتهای کسب و کار و به ‌منظور تربیت مربیان توانمند در حوزه اشتغال و کارآفرینی، سازمان همیاری اشتغال دانش‌آموختگان (جهاد دانشگاهی) با همکاری موسسه کار و تامین اجتماعی نسبت به برگزاری دوره تربیت مربی کارآفرینی اقدام می‌کند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا ازروابط عمومی سازمان همیاری اشتغال دانش‌آموختگان، نحوه برگزاری این دوره که برای تعداد محدودی برگزار می‌شود، بصورت تخصصی بر اساس الگوی آموزشی کارآفرینی گام به گام به مدت ۱۰۰ ساعت در محل سازمان همیاری اشتغال دانش‌آموختگان است.
شرایط شرکت در این دوره داشتن مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی، آشنایی با رایانه و اینترنت و به طور ترجیحی داشتن سابقه آموزشی یا پژوهشی و یا اجرایی در حوزه کسب و کار و کارآفرینی است.
فراگیران پس از شرکت در این دوره گواهینامه معتبر مشترک از مؤسسه کار و تأمین اجتماعی و جهاد دانشگاهی دریافت می‌کننذ.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.eshteghal.ir مراجعه کنند.