TETRIS پروژه بهبود خلاقيت و انگيزه‌هاي حل مساله در اروپا، دانلود انیمیشن TETRIS
TETRIS پروژه بهبود خلاقيت و انگيزه‌هاي حل مساله در اروپا، دانلود انیمیشن TETRIS

TETRISبرگرفته از Teaching TRIZ at School است. پروژه‌اي كه در اتحاديه اروپا تعريف شده و هدفش بهبود خلاقيت و انگيزه‌هاي حل مساله نه فقط در مدرسه بلكه در بنگاه‌ها و شركت‌ها است.  TETRIS هم به معلم‌ها و هم به شركت‌ها توجه دارد. انيميشن‌هاي ساده اما پرمغز و با زحمت تهيه شده TETRIS به 12 زبان […]

اپیزودها از مدرسه تا دانشگاه و محیط کار و فضای پژوهش نحوه تفکر TRIZ و کاربرد آن در زندگی را دنبال می‌کند

TETRISبرگرفته از Teaching TRIZ at School است. پروژه‌اي كه در اتحاديه اروپا تعريف شده و هدفش بهبود خلاقيت و انگيزه‌هاي حل مساله نه فقط در مدرسه بلكه در بنگاه‌ها و شركت‌ها است.  TETRIS هم به معلم‌ها و هم به شركت‌ها توجه دارد. انيميشن‌هاي ساده اما پرمغز و با زحمت تهيه شده TETRIS به 12 زبان انگليسي، ايتاليايي، اسپانيايي، فرانسوي، اتريشي، رومانيايي، ژاپني، كره‌اي، روسي و به تازگي چيني و فارسي قابل تماشا است. اپيزودها از مدرسه تا دانشگاه و محيط كار و فضاي پژوهش نحوه تفكر TRIZ و كاربرد آن در زندگي را دنبال مي‌كند.

پروژه TETRIS بخشي از برنامه يادگيري مادام‌العمر يا Life Long Learning Program است. اين برنامه كه با نام LLP شناخته شده، هدفش پشتيباني فرصت‌هاي يادگيري از كودكي تا كهنسالي در هر شرايطي از زندگي است. بودجه كل پروژه 7 ميليارد يورو (در بازه سال 2007 تا 2013) بوده است. وب‌سايت رسمي اين پروژه http://www.tetris-project.org است. اطلاعات اين وب‌سايت به 5 زبان براي مخاطب انگليسي، ايتاليايي، فرانسوي، آلماني و اتريشي آماده مطالعه است.

2 خروجي مهم اين پروژه آموزشي Handbook و 5 اپيزود Animation توليد شده با تكنيك Flash است. اين مستندات و انيميشن‌ها را مي‌توان به سادگي در وب‌سايت پروژه TETRIS يافت.

برای دریافت و مشاهده انیمیشن  TETRIS و Handbook  می بایست در سایت عضو شوید ( عضویت در سایت بسیار ساده است )

http://www.tetris-project.org/index.php?option=com_user&task=register&lang=en

، پخش آنلاین انیمیشن  TETRIS در لینک زیر برای اعضا قابل دسترسی است.

http://www.tetris-project.org/index.php?option=com_content&view=article&id=55&Itemid=58&lang=en

همچنین دانلود نسخه آفلاین  TETRIS در لینک زیر با سایزی حدود 45 مگابایت قابل انجام است.

http://www.tetris-project.org/index.php?option=com_docman&task=cat_view&gid=37&Itemid=55&lang=en