معاون اجرایی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد این دانشگاه از آغاز توزیع کارت آزمون از ۲۰ اردیبهشت ماه به صورت اینترنتی خبر داد. به گزارش EDUPRESS : محمدرضا مهرادفر افزود: آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در روزهای ۲۳، ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت با حضور بیش از ۴۵۰ […]

معاون اجرایی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد این دانشگاه از آغاز توزیع کارت آزمون از ۲۰ اردیبهشت ماه به صورت اینترنتی خبر داد.
به گزارش EDUPRESS : محمدرضا مهرادفر افزود: آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در روزهای ۲۳، ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت با حضور بیش از ۴۵۰ هزار داوطلب در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود.
وی افزود: کارت ورود به جلسه این آزمون از ۲۰ اردیبهشت به صورت اینترنتی توزیع می شود و داوطلبان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون، کارت ورود به جلسه خود پرینت (چاپ) کنند.
مهرادفر با بیان این که تعداد نوبت امتحانی داوطلبان بر روی کارت جلسه درج شده است، خاطرنشان کرد: آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در۲۷۷ کد رشته امتحانی و در ۱۲۱ واحد دانشگاهی در سراسر کشور برگزار می شود.
معاون اجرایی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ۵۷ درصد داوطلبان این آزمون مردان و ۴۳ درصد زنان هستند.
مهرادفر با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی رشته محل از افزایش ظرفیت پذیرش خبر داد و به مهر گفت: امسال حدود ۳۰ هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد این دانشگاه پذیرش خواهند شد.