برنامه ۳۶۰ درجه ۱۱ مهر ماه ساعت ۲۱ روی آنتن خواهد رفت.
برنامه ۳۶۰ درجه ۱۱ مهر ماه ساعت ۲۱ روی آنتن خواهد رفت.

” ۳۶۰ درجه” ۱۱ مهر ماه به صورت زنده به روی انتن شبکه چهار سیما می رود این برنامه تلاش می کند با نگاهی به سند چشم انداز ایران ۱۴۰۴ جایگاه نظام اموزش عالی کشور را بررسی کند. به گفته  محمود کریمی تهیه کننده برنامه : این برنامه در قالب گفت و گو محور به […]

” ۳۶۰ درجه” ۱۱ مهر ماه به صورت زنده به روی انتن شبکه چهار سیما می رود این برنامه تلاش می کند با نگاهی به سند چشم انداز ایران ۱۴۰۴ جایگاه نظام اموزش عالی کشور را بررسی کند.

به گفته  محمود کریمی تهیه کننده برنامه : این برنامه در قالب گفت و گو محور به صورت هفتگی پخش شده و از بخش های مختلفی تشکیل می گردد، وی بیان داشت : بخش گفت و گو در دو قسمت طراحی شده است در بخش اول موضوع برنامه با حضور یک کارشناس علمی مورد بررسی قرار گرفته و در بخش دوم با یک فرد خلاق که به مسائل علمی با نگاهی خلاقانه پرداخته است گفت و گویی ترتیب داده می شود.

کریمی افزود : نمای دور و نمای نزدیک از دیگر بخش های برنامه ۳۶۰ درجه است که در بخش نمای نزدیک مستندی براساس موضوع برنامه از نگاه عموم مردم پخش گردیده و در بخش نمای دور نگاهی به مجموعه رخدادهای فضای علمی کشور در طول هفته خواهیم داشت.

تهیه کننده برنامه ،”دانشجو” را به عنوان موضوع برنامه اول معرفی نمود و افزود : این موضوع که با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید انتخاب شده به طرح سوالاتی مانند  دانشجو کیست؟ آیا دانشجویان دانشگاه ها های مختلف با هم تفاوت هایی دارند یا خیر و… خواهد پرداخت.

برنامه ۳۶۰ درجه با مدت زمان ۹۰ دقیقه در هر هفته به بررسی موضوعاتی همچون درجه ارتقاء جایگاه هیات علمی در دانشگاه ها، تعریف پروژه های دانشگاهی، رتبه بندی دانشگاه ها، ادامه تحصیل در خارج از کشور، کارکرد انجمن های علمی و …  خواهد پرداخت.

“۳۶۰ درجه” کاری از گروه دانش شبکه چهار سیما است و سه شنبه ساعت ۲۱ از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.