مدیر عامل بانک انصار : در کنفرانس توسعه مدیریت پولی و بانکی به بررسی و تجزیه و تحلیل وضعیت فعلی و شرایط مطلوب صنعت بانکداری پرداخته خواهد شد.
مدیر عامل بانک انصار : در کنفرانس توسعه مدیریت پولی و بانکی به بررسی و تجزیه و تحلیل وضعیت فعلی و شرایط مطلوب صنعت بانکداری پرداخته خواهد شد.

نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی با موضوع “تحول در مدیریت نظام بانکی، گامی به سوی حماسه اقتصادی”، با حضور و مشارکت بانک­ها، موسسات اعتباری، دانشگاه­ها و مراکز علمی و پژوهشی در روزهای ۸ و ۹ بهمن­ماه سال جاری توسط مرکز پژوهش­های بانک انصار در مرکز همایش­های بین­ المللی صدا و سیما برگزار […]

نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی با موضوع “تحول در مدیریت نظام بانکی، گامی به سوی حماسه اقتصادی”، با حضور و مشارکت بانک­ها، موسسات اعتباری، دانشگاه­ها و مراکز علمی و پژوهشی در روزهای ۸ و ۹ بهمن­ماه سال جاری توسط مرکز پژوهش­های بانک انصار در مرکز همایش­های بین­ المللی صدا و سیما برگزار می­ شود.

به گزارش اداره تحقیق و توسعه بانک انصار، مرکز پژوهش­های این بانک در راستای توسعه و تعمیق دانش مدیریت در نظام پولی و بانکی علاوه بر انتشار نشریه علمی توسعه مدیریت پولی و بانکی اقدام به تاسیس دبیرخانه دانمی کنفرانس توسعه مدیریت پولی و بانکی نموده است.

آیت­ اله ابراهیمی مدیرعامل بانک انصار و دبیر کنفرانس در خصوص نخستین کنفرانس توسعه مدیریت پولی و بانکی گفت:

 با توجه به نامگذاری سال ۱۳۹۲ از سوی مقام معظم رهبری به­عنوان “حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی” مقرر گردیده نخستین کنفرانس با محوریت حماسه اقتصادی برگزار گردد تا طی روزهای برگزاری به بررسی و تجزیه و تحلیل وضعیت فعلی و شرایط مطلوب صنعت بانکداری و نقش آن در تحقق حماسه اقتصادی در کشور پرداخته شود.

وی ضمن اعلام موارد فوق، در زمینه محورهای اصلی این کنفرانس اظهار داشت: بر اساس تصمیمات کمیته علمی، شش محور اصلی برای آن در­نظر گرفته شده است. ۱- مدیریت نظام بانکی و الگوی و الگوی تحقق حماسه اقتصادی۲- مدیریت بانکی در تأمین مالی فعالیت­های اقتصادی۳-توزیع عادلانه منابع بانکی در چارچوب اقتصاد مقاومتی۴-نظام بانکی کارآفرینانه: ساختار مطلوب و چشم­انداز ۵-بانکداری اسلامی: فرصت­ها و چالش­ها ۶- به سوی بانکداری نوین: تحول در نظام بانکداری، محورهای ششگانه این کنفرانس را تشکیل می­دهند و کلیه اساتید و دانشجویان دانشگاه­ها، صاحب­نظران و پژوهشگران حوزه­های اقتصادی­، پولی و بانکی و همچنین مدیران ارشد و میانی بانک­ها و موسسات اعتباری مخاطبان این کنفرانس می­باشند.

در پایان، دبیرکنفرانس از کلیه کارشناسان و صاحب­نظران حوزه پولی و بانکی کشور دعوت کرد تا با شرکت و ارائه دستاوردهای پژوهشی خود در این کنفرانس و همچنین مشارکت و همراهی و همفکری دست­اندر­کاران مربوطه را در برگزاری باشکوه­تر کنفرانس یاری نمایند.

نشانی وب­سایت کنفرانس www.mbmconf.ir