خبرگزاری آریا- مدیر آموزش انجمن مهندسی صنایع ایران از آغاز دور تازه‌ای از همکاری این انجمن با صنعت نفت ایران خبر داد. به گزارش سرویس اقتصادی آریا به نقل از انجمن مهندسی صنایع ایران، سید حجت طباطبایی با اشاره به استقبال مجموعه صنعت نفت از ارائه توانمندی‌های انجمن مهندسی صنایع در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، […]

خبرگزاری آریا- مدیر آموزش انجمن مهندسی صنایع ایران از آغاز دور تازه‌ای از همکاری این انجمن با صنعت نفت ایران خبر داد.

به گزارش سرویس اقتصادی آریا به نقل از انجمن مهندسی صنایع ایران، سید حجت طباطبایی با اشاره به استقبال مجموعه صنعت نفت از ارائه توانمندی‌های انجمن مهندسی صنایع در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: با توجه به وجود خلاء‌های آموزشی و پژوهشی در صنعت نفت، انجمن مهندسی صنایع می‌تواند تمام نیازهای علمی پژوهشی صنعت نفت را در بخش مهندسی صنایع تأمین کند.
وی ادامه داد: اکنون بین دو حوزه صنعت و دانشگاه حلقه مفقوده‌ای وجود دارد و صنایع مختلف نمی‌توانند برای تأمین نیازهای خود ارتباط مؤثری را با محققان و دانشگاه‌ها فراهم کنند.
طباطبایی تصریح کرد: توان علمی، نیروی انسانی متخصص و ارتباط گسترده با مجامع علمی و دانشگاه‌های خارجی در انجمن مهندسی صنایع ایران، فرصت‌های جدیدی را برای پشتیبانی علمی در دو حوزه صنعت و انری فراهم کرده است.
وی با بیان اینکه انجمن مهندسی صنایع به عنوان یک نهاد علمی بین‌المللی با مجوز وزارت علوم فعالیت می‌کند افزود: این انجمن در قابلیت آموزش و انتقال دانش و فن‌آوری‌های صنعتی به مجموعه صنعت نفت برخوردار است و در این زمینه می‌تواند تجربیات موفق دنیا را در حوزه‌های مدیریتی هم در اختیار صاحبان صنایع، سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی قرار دهد.
طباطبایی گفت: اخیراً هم توافق تازه‌ای با اتاق بازرگانی اصفهان، برگزاری کنفرانس‌هایی آنلاین (online) با مجامع علمی خارجی بر عهده انجمن مهندسی صنایع ایرن گذاشته شده است.
وی ایجادبرنامه‌های ترویجی و معرفی انجمن مهندسی صنایع را از اهداف شرکت در نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی برشمرد و افزود: این انجمن در حوزه‌های متعددی چون رگزاری دوره‌های آموزشی، سمینارهای تخصصی و کنفرانس‌های بین‌المللی فعالیت دارند، ضمن آنکه انتشار نشریه‌ای علمی با نام مهندسی صنایع و سیستم (jise) را که حاوی مقالات معتبر علمی بین‌المللی است بر عهده دارد.