ایرج ندیمی، معاون وزیر صنایع و مشاور پارلمانی دولت سیاست های پولی و ارزی حوزه صنعت را در رادیو گفت و گو، مورد بحث و بررسی قرار می دهد. به گزارش اخبار مهندسی صنایع به نقل از گروه اقتصادی «شبکه خبر دانشجو»، دکتر سیدمحمد بدرطالع و دکتر ابراهیم رزاقی از اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران به […]

ایرج ندیمی، معاون وزیر صنایع و مشاور پارلمانی دولت سیاست های پولی و ارزی حوزه صنعت را در رادیو گفت و گو، مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

به گزارش اخبار مهندسی صنایع به نقل از گروه اقتصادی «شبکه خبر دانشجو»، دکتر سیدمحمد بدرطالع و دکتر ابراهیم رزاقی از اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران به همراه مهندس بهرام شهریاری، تولیدکننده و عضو هیئت مدیره سازندگان قطعات خودرو دیگر شرکت کنندگان این میزگرد اقتصادی هستند.

بررسی سیاست های پولی و ارزی در برنامه چهارم، بررسی میزان و نحوه گردش پول در کشور و بررسی فضای رقابت در حوزه صنعت و توصیه هایی برای تدوین برنامه پنجم در زمینه سیاست های پولی و ارزی محورها و موضوعاتی است که توسط کارشناسان اقتصادی در میزگرد رادیو گفت و گو مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

علاقه مندان به مباحث و موضوعات اقتصادی، می توانند برنامه اقتصاد ایران را سه شنبه، ۲۵ خردادماه ساعت ۲۱ از رادیو گفت و گو موج اف ام ردیف ۱۰۳٫۹ بشنوند.