دکتر سپهری: مهندسی صنایع تنها با یک کد رشته در دفترچه کنکور کارشناسی ارشد ارایه خواهد شد.
دکتر سپهری: مهندسی صنایع تنها با یک کد رشته در دفترچه کنکور کارشناسی ارشد ارایه خواهد شد.

 رئیس کمیته مهندسی صنایع شورای برنامه ریزی آموزش عالی گفت: طبق بازنگری های صورت گرفته رشته مهندسی صنایع در مقطع کارشناسی ارشد تنها با یک کد رشته در کنکور ارائه خواهد شد. محمد مهدی سپهری درگفتگو با خبرنگار مهر گفت: بازنگری رشته مهندسی صنایع به پایان رسیده است و در مقطع کارشناسی ارشد این رشته […]

 رئیس کمیته مهندسی صنایع شورای برنامه ریزی آموزش عالی گفت: طبق بازنگری های صورت گرفته رشته مهندسی صنایع در مقطع کارشناسی ارشد تنها با یک کد رشته در کنکور ارائه خواهد شد.

محمد مهدی سپهری درگفتگو با خبرنگار مهر گفت: بازنگری رشته مهندسی صنایع به پایان رسیده است و در مقطع کارشناسی ارشد این رشته با گرایش های مختلفی ارائه می شود که در دفترچه راهنمای آزمون سال ۹۵ با یک کد رشته ارائه خواهد شد.

وی افزود: رشته کارشناسی ارشد مهندسی صنایع بعد از بازنگری های صورت گرفته اکنون شامل یازده گرایش با عناوین صنایع و سیستم‌ها (بهینه سازی سیستم ها)، سیستم‌های سلامت، لجستیک و زنجیره تأمین، سیستم‌های اقتصادی – اجتماعی، سیستم های مالی، کیفیت و پایایی، مدیریت مهندسی، مدیریت نگهداری و تعمیرات، مدیریت پروژه، مدیریت نوآوری و فناوری و آینده‌ پژوهی است.

رئیس کمیته مهندسی صنایع شورای برنامه ریزی آموزش عالی تاکید کرد: بازنگری رشته مهندسی صنایع در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به اتمام رسیده و نتایج بازنگری به وزارت علوم ارائه شده است.