دومین دوره جامع  تحلیلگری مالی و سرمایه گذاری  مبتنی بر استاندارد CFA پیرو استقبال و راه اندازی موفق اولین دوره جامع تحلیلگری مالی و سرمایه گذاری مبتنی بر استاندارد بین المللی CFA، گروه پژوهشی صنعتی آریانا اقدام به برگزاری دومین دور از این برنامه آموزشی نموده است. مدرک CFA معتبرترین مدرک حرفه ای در زمینه […]

دومین دوره جامع  تحلیلگری مالی و سرمایه گذاری  مبتنی بر استاندارد CFA

پیرو استقبال و راه اندازی موفق اولین دوره جامع تحلیلگری مالی و سرمایه گذاری مبتنی بر استاندارد بین المللی CFA، گروه پژوهشی صنعتی آریانا اقدام به برگزاری دومین دور از این برنامه آموزشی نموده است.

مدرک CFA معتبرترین مدرک حرفه ای در زمینه مدیریت مالی و سرمایه گذاری است که اعتبار آن نزد بسیاری از شرکتها و نهادهای مالی و سرمایه گذاری بالاتر از مدرک کارشناسی ارشد در این حوزه استمدرک CFA معتبرترین مدرک حرفه ای در زمینه مدیریت مالی و سرمایه گذاری است که اعتبار آن نزد بسیاری از شرکتها و نهادهای مالی و سرمایه گذاری بالاتر از مدرک کارشناسی ارشد در این حوزه است. مطالب ارائه شده در این استاندارد، کلیه مواردی را که یک تحلیل گر خبره در سطح حرفه ای و کلاس جهانی برای تحلیل ها و تصمیم گیری های مالی و سرمایه گذاری به آن نیاز دارد به او آموزش می دهد.

طول دوره: ۱۶۰ ساعت- ۲۰روز

زمانبندی دوره: پنجشنبه ها از ۳۰ دیماه-ساعت ۸ تا ۱۶

شهریه دوره: ۰۰۰/۵۰۰/۱۸ ریال

علاقمندان می توانند جهت حضور در دوره، فرم پیش ثبت نام را از اینجا دریافت و پس از تکمیل به شماره نمابر ۸۸۸۳۶۴۱۰ ارسال نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمایید یا با تلفن ۸۸۳۴۲۹۰۰ (خانم کشاورز) تماس حاصل فرمایید.