پانزدهمین همایش ملی دانشجویی مهندسی صنایع/ ۲۳ و ۲۴ آذرماه ۹۶/ دانشگاه یزد
پانزدهمین همایش ملی دانشجویی مهندسی صنایع/ ۲۳ و ۲۴ آذرماه ۹۶/ دانشگاه یزد

همایش‌های ملی دانشجویی مهندسی صنایع از دهه ۷۰ و با تمرکز بر مشارکت دانشجویان دوره کارشناسی شکل گرفته‌اند. این در حالی است که مخاطب اصلی کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع دانشجویان کارشناسی ارشد، دکترا و استادان رشته مهندسی صنایع بوده‌اند. در همایش‌های ملی دانشجویی تلاش شده است که ضمن آشناسازی دانشجویان دوره کارشناسی با فضای پژوهشی […]

همایش‌های ملی دانشجویی مهندسی صنایع از دهه ۷۰ و با تمرکز بر مشارکت دانشجویان دوره کارشناسی شکل گرفته‌اند. این در حالی است که مخاطب اصلی کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع دانشجویان کارشناسی ارشد، دکترا و استادان رشته مهندسی صنایع بوده‌اند. در همایش‌های ملی دانشجویی تلاش شده است که ضمن آشناسازی دانشجویان دوره کارشناسی با فضای پژوهشی (به واسطه‌ی ارایه مقالات)، در قالب کارگاه‌های حرفه‌ای و سمینارهای انتقال تجارب به برخی از دغدغه‌های آنها برای ورود به بازار کار نیز پرداخته شود. با این هدف و در راستای رشد و تعالی کشور، توسعه دانش مهندسی صنایع و هم‌افزایی دانشجویان، پانزدهمین همایش ملی دانشجویی مهندسی صنایع در تاریخ ۲۳ و ۲۴ آذرماه ۱۳۹۶ در دانشگاه یزد برگزار می‌گردد.

دانشجویانی که تمایل دارند با ارایه مقاله در این همایش شرکت نمایند؛ تا ۳۰ مهرماه ۹۶ فرصت دارند تا مقالات خود را – که می‌تواند برگرفته از تجارب کاری، کارآموزی یا پروژه پایانی باشد – طبق الگوی تهیه مقالات که در سایت همایش موجود است تهیه نموده و از طریق همان سایت برای بررسی توسط داوران ارسال نمایند.

دانشجویانی که تمایل دارند بدون ارایه مقاله در این همایش شرکت نمایند؛ تا ۱۰ آذرماه فرصت دارند تا از طریق سایت همایش نسبت به ثبت‌نام خود اقدام فرمایند.

کسب اطلاعات بیشتر در:

www.ussaie.ir/sniec15

یا کانال تلگرام @sniec15