دهمین انتخابات هیات مدیره انجمن مهندسی صنایع ایران برگزار شد.
دهمین انتخابات هیات مدیره انجمن مهندسی صنایع ایران برگزار شد.

مجمع عمومی سالانه بطور فوق العاده نوبت دوم انجمن مهندسی صنایع ایران همراه با انتخابات دهمین دوره هیات مدیره برگزار شد. به گزارش روابط عمومی انجمن، پیرو درج آگهی در روزنامه ابرار، نامه به روسای دانشکده ها و گروه های مهندسی صنایع دانشگاه ها، اطلاع رسانی از طریق وب سایت و شبکه های اجتماعی انجمن […]

مجمع عمومی سالانه بطور فوق العاده نوبت دوم انجمن مهندسی صنایع ایران همراه با انتخابات دهمین دوره هیات مدیره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن، پیرو درج آگهی در روزنامه ابرار، نامه به روسای دانشکده ها و گروه های مهندسی صنایع دانشگاه ها، اطلاع رسانی از طریق وب سایت و شبکه های اجتماعی انجمن و پیامک، نوبت دوم مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده انجمن مهندسی صنایع ایران با دستور کار استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی انجمن؛ بررسی و تصویب ترازنامه و صورت سود و زیان عملکرد سال مالی منتهی به ۳۱/۰۶/۱۳۹۷؛ تصویب برنامه های راهبردی و سال ۹۸ انجمن؛ انتخاب اعضای هیات مدیره و بازرس؛ تعیین روزنامه کثیرالانتشار و سایر مواردی که در صلاحیت مجمع می باشد، روز چهارشنبه مورخ ۰۴/۰۲/۱۳۹۸ ساعت ۱۵ لغایت ۱۷ با حضور نماینده وزارت علوم تحقیقات و فناوری (نماینده کمیسیون انجمن های علمی ایران) و جمعی از استادان و دانش آموختگان عضو انجمن مهندسی صنایع ایران در محل انجمن برگزار شد.

در ابتدای این نشست و پس از استقرار هیات رئیسه به ریاست دکتر محمد صالح اولیاء، عضو پیوسته انجمن و رئیس دانشگاه یزد، مهدی فتح اله، رئیس و سید علیرضا شجاعی، نایب رئیس انجمن به ارائه عملکرد و گزارش سه سال گذشته هیأت مدیره پرداخته و به سوالات و موضوعات مطرح شده پاسخ دادندکه این عملکرد مورد تقدیر مجمع قرار گرفت. در ادامه نیز استماع گزارش حمیدرضا پیراوی ونک بازرس انجمن از تایید عملکرد هیأت مدیره و تایید صورت های مالی منتهی به ۳۱/۰۶/۱۳۹۷انجام و موارد به تصویب مجمع عمومی رسید.

تعیین مجدد روزنامه ابرار به عنوان روزنامه کثیرالانتشار انجمن، تغییر نیافتن حق عضویت سالانه اعضا، محتوای سند راهبردی ملی و بین المللی و برنامه و بودجه سال ۹۸ مصوب هیأت مدیره، از دیگر مصوبات مجمع بود. در پایان نیز انتخابات هیات مدیره و بازرس انجمن مهندسی صنایع ایران برگزار شد.

بر این اساس، پس از معرفی کاندیداها و اخذ رأی، افراد زیر برای عضویت در دهمین دوره هیأت مدیره انجمن مهندسی صنایع ایران به ترتیب حائز اکثریت آرا شدند:

  1. سید علیرضا شجاعی
  2. مهدی فتح اله
  3. مجید شخصی نیایی
  4. امیر عباس شجاعی
  5. سید فرهنگ فصیحی
  6. عمران محمدی
  7. کیا پارسا

 

به عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره و ابوالفضل میرزازاده و ایمان نعمت اللهی به عنوان اعضای علی‌البدل هیأت مدیره انتخاب و معرفی شدند.

همچنین در جریان مراسم رأی گیری، حمیدرضا پیراوی ونک به عنوان بازرس اصلی و غلامرضا مقیمی به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

گفتنی است؛ مجوز تشکیل “انجمن مهندسی صنایع ایران” در سال ۱۳۷۸ از سوی کمیسیون انجمن های علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری صادر شده است و این انجمن علمی قریب ۲۰ سال سابقه فعالیت دارد.

توسعه و گسترش کاربرد مهندسی صنایع در ایران؛ ارتقای دانش مهندسی صنایع؛ توسعه کمی و کیفی نیروهای متخصص در زمینه مهندسی صنایع؛ بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی مهندسی صنایع در سطح کشور با توجه به ویژگی های کشور ایران از جمله اهداف این موسسه علمی غیرانتفاعی است.