خبرگزاری آریا- هفتمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع ایران با شعار محوری “مهندسی صنایع، راهی به سوی نوآوری و ایجاد مزیت رقابتی پایدار”۱۴ و ۱۵ مهرماه در دانشگاه صنعتی اصفهان  برگزار می‌شود. به گزارش آریا به نقل ازروابط عمومی وزارت علوم،دبیر کنفرانس با اعلام این خبر افزود: حیات اقتصادی سازمان و شرکت های تولیدی و […]

خبرگزاری آریا- هفتمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع ایران با شعار محوری “مهندسی صنایع، راهی به سوی نوآوری و ایجاد مزیت رقابتی پایدار”۱۴ و ۱۵ مهرماه در دانشگاه صنعتی اصفهان  برگزار می‌شود.
به گزارش آریا به نقل ازروابط عمومی وزارت علوم،دبیر کنفرانس با اعلام این خبر افزود: حیات اقتصادی سازمان و شرکت های تولیدی و خدماتی وابسته به استفاده بهینه از منابع مادی و انسانی و ماشین آلات و تجهیزات و … است.
دکتر مهدی بیجاری گفت:این بخش از صنعت،ضرورتی است که فنون رشته مهندسی صنایع جوابگوی آن خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه ، خوشبختانه از زمان تاسیس این رشته در کشور تاکنون، تحولات و پیشرفت‌های چشمگیر در این حوزه به وقوع پیوسته تصریح داشت:برگزاری شش دوره کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع با هدف تبادل تجربیات و یافته‌های علمی در این زمینه، نتایج ارزشمندی را به دنبال داشته است.
دبیر کنفرانس با اشاره به بخشی از این دستاوردها تصریح داشت ، ۹۰ تن از اساتید زبده مهندسی صنایع کشور داوری ۸۱۹ مقاله داخلی و خارجی را برعهده داشتند که ۶۹۹ مقاله به زبان فارسی و ۱۲۰ مقاله به زبان انگلیسی نگاشته شده است.
وی در رابطه با میزان مشارکت صاحبنظران در هفتمین کنفرانس مهندسی صنایع افزود: در ۱۸ محور تخصصی از میان مقالات ارسال شده ۱۰۵ مقاله برای ارایه و ۱۶۱ مقاله به صورت پوستر پذیرفت شد.
استاد دانشگاه صنعتی اصفهان،مهمترین انتظار هفتمین کنفرانس را جلب نظر سیاستگذاران عالی و مدیران ارشد دولتی و خصوصی نسبت به روش‌ها و فرآیندهای بهبود و افزایش کارایی دانست و خاطر نشان کرد: در دوروز برگزاری کنفرانس،ارایه مقالات برگزیده در دو بخش شفاهی و پوستر،سخنرانی‌های کلیدی اساتید برجسته دانشگاههای داخلی و خارجی،پانل‌ها و میزگردهای تخصصی با حضور اساتید دانشگاهها، صاحبنظران و مدیران صنایع وبرگزاری کارگاهها و سمینارهای آموزشی را شاهد هستیم.
گفتنی است امسال در حاشیه کنفرانس بین المللی صنایع، گردهمایی دانش آموختگان دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی اصفهان نیز برگزار خواهد شد.