خلاصه برنامه های کنفرانس چهارم در کنفرانس بازاریابی فرصت خواهید یافت متناسب با تخصص و مسائل سازمانی خود از برنامه هایی که به صورت همزمان در ۴ سالن در دو روز کنفرانس برگزار می شود برنامه اختصاصی خود را انتخاب نمایید. این برنامه ها شامل سخنرانی کلیدی، کارگاه های آموزشی و تجارب مدیران بازاریابی می […]
خلاصه برنامه های کنفرانس چهارم |
در کنفرانس بازاریابی فرصت خواهید یافت متناسب با تخصص و مسائل سازمانی خود از برنامه هایی که به صورت همزمان در ۴ سالن در دو روز کنفرانس برگزار می شود برنامه اختصاصی خود را انتخاب نمایید. این برنامه ها شامل سخنرانی کلیدی، کارگاه های آموزشی و تجارب مدیران بازاریابی می باشد |
برندهای موفق تجارب خود را در کنفرانس عرضه می کنند |
زرماکارون، امرسان، نیلپر، نستله، اوربیت، اشاره، روژین تاک و شیلا تجارب خود را در کنفرانس ارایه خواهند نمود. این تجارب با صرف وقت بسیار و با کمک متخصصان بازاریابی تدوین شده اند. پرهیز از سطحی نگری و دارا بودن فرصتهای یادگیری برای سایرین از مهمترین معیارهای انتخاب این تجارب بوده است. |
عناوین برخی از کارگاه های آموزشی کنفرانس اعلام شد |
کارگاه های آموزشی کنفرانس بازاریابی از جمله بخش های جذاب این کنفرانس است. هدف این بخش آموزش موضوعات و مفاهیم مورد نیاز مخاطبان کنفرانس است. این عناوین بر اساس نیاز سنجی های قبلی از مخاطبان انتخاب می شودند. |
سخنرانان بخش بین الملل کنفرانس چهارم
|
||
Prof.Simon Knox استاد برندینگ دانشگاه کرانفیلد انگلستان |
Dr.Florian Bauer مدیرشرکت vacatus متخصص قیمت گذاری |
Omar Mahmoud استاد بازاریابی دانشگاه ژنو |
جهت ثبت نام کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت کنفرانس http://www.irmmc.com مراجعه نمایید.