دانشگاه آزاد تهران جنوب از بهمن ماه سال جاری در چهار گرایش مهندسی صنایع دانشجوی دکتری می پذیرد.
دانشگاه آزاد تهران جنوب از بهمن ماه سال جاری در چهار گرایش مهندسی صنایع دانشجوی دکتری می پذیرد.

دکتر فرشید عبدی رئیس دانشکده صنایع دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب در گفتگو با خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پس از ۲ سال پیگیری مستمر این واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی سرانجام شاهد تصویب ارائه […]

دکتر فرشید عبدی رئیس دانشکده صنایع دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب در گفتگو با خبرنگار  صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پس از ۲ سال پیگیری مستمر این واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی سرانجام شاهد تصویب ارائه مقطع دکتری رشته مهندسی صنایع در ۴ گرایش اتوماسیون، برنامه ریزی ، تولید و تحقیق در عملیات و مهندسی سیستم هستیم.

وی در ادامه بیان کرد: از بهمن ماه سال جاری با توجه به نتایج آزمون سال گذشته با ظرفیت حدود ۶ نفر برای هر گرایش خواهیم بود .

دکتر عبدی اظهار داشت: پس از واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب تنها واحد دانشگاهی می باشد که هر ۳ مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری رشته مهندسی صنایع را دارد و مقطع دکتری این دانشگاه در دفترچه کنکور دکتری امسال دانشگاه آزاد اسلامی درج می شود.

وی در پایان افزود: با توجه به این که دانشکده مهندسی صنایع واحد تهران جنوب بزرگ ترین دانشکده صنایع سراسر کشور است برای برگزاری دوره دکتری این رشته از اساتید به نام استفاده می کنیم و طی ۲ ماه آینده امکانات تحصیلی و آزمایشگاهی این دانشکده را برای این مقطع تحصیلی تکمیل خواهیم کرد.