رئیس مرکز مهندسی و مشاوره صنعت دانشگاه امیرکبیر با بیان اینکه مشکلات صنایع کشور بیشتر در حوزه مشکلات روزمره است، گفت: در حال حاضر صنایع کشور با مشکلات هایتک روبرو نیستند. به گزارش اخبار مهندسی صنایع به نقل از خبرنگار علمی «شبکه خبر دانشجو»، دکتر نادری صبح دیروز در نخستین همایش هم اندیشی دانشگاه امیرکبیر […]

رئیس مرکز مهندسی و مشاوره صنعت دانشگاه امیرکبیر با بیان اینکه مشکلات صنایع کشور بیشتر در حوزه مشکلات روزمره است، گفت: در حال حاضر صنایع کشور با مشکلات هایتک روبرو نیستند.

به گزارش اخبار مهندسی صنایع به نقل از خبرنگار علمی «شبکه خبر دانشجو»، دکتر نادری صبح دیروز در نخستین همایش هم اندیشی دانشگاه امیرکبیر با مدیران صنایع شرکت های شهرک صنعتی اشتهارد در شهرک صنعتی اشتهارد اظهار داشت: مرکز مهندسی و مشاوره صنعت دانشگاه امیرکبیر با ارائه مشاوره های تخصصی در شهرک صنعتی اشتهارد مشکلات صنایع را مرتفع می کند.

وی خاطرنشان کرد: بیشتر دانشگاه های کشور به دنبال انجام پروژه های کلان کشوری هستند که از ارتباط با صنایع کوچک غافل شدند.

رئیس مرکز مهندسی و مشاوره صنعت دانشگاه امیرکبیر اضافه کرد: این دانشگاه برای نخستین بار در یک واحد صنعتی به ارائه مشاوره های تخصصی می پردازد که این امر موجب شده هزینه های تولید و خطرهای احتمالی صنایع کاهش یابد.

نادری با بیان اینکه خدمات مشاوره ای کم هزینه ترین بخش صنعت است، گفت: در حال حاضر این مرکز مشاوره های رایگان و مجازی به واحدهای صنعتی واقع در شهرک صنعتی اشتهارد می دهد.

وی تصریح کرد: همچنین دانشگاه امیرکبیر تا کنون ۲۰ جلسه رایگان برای واحدهای صنعتی واقع در شهرک صنعتی اشتهارد گذاشته است که از نتایج مثبتی برخوردار بوده است.

رئیس مرکز مهندسی و مشاوره صنعت دانشگاه امیرکبیر تصریح کرد: ارائه کارگاه های آموزشی در زمینه رفع مشکلات روزمره صنعت از دیگر خدمات مرکز مهندسی و مشاوره صنعت دانشگاه امیرکبیر در شهرک صنعتی اشتهارد است.