به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران،” محمد رضا اکبری جوکار” در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: به منظور تحقق این موضوع و گسترش تحقیق و توسعه در کشور سالانه کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع برگزار می شود. وی افزود: ۱۴ و ۱۵ مهرماه سال جاری نیز هفتمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع با همکاری […]

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران،” محمد رضا اکبری جوکار” در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: به منظور تحقق این موضوع و گسترش تحقیق و توسعه در کشور سالانه کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع برگزار می شود.
وی افزود: ۱۴ و ۱۵ مهرماه سال جاری نیز هفتمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع با همکاری دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.
“اکبری جوکار” با اشاره به اینکه یکی از مشکلات همیشگی در برگزاری کنفرانس‌ها کمبود بودجه است، تصریح کرد: از مسولان درخواست می‌کنیم که تمهیداتی اندیشیده شود تا سازمان های مرتبط بیشتر ما را در این زمینه یاری کنند.
در ادامه این نشست “بیجاری” دبیر هفتمین کنفذانس بین المللی مهندسی صنایع با بیان اینکه در سال جاری پنل تخصصی خودرو در این کنفرانس برگزار خواهد شد، عنوان کرد: در این پنل دستاوردهای پروژه‌های موفق را در قالب مهندسی صنایع در حوزه خودرو ارایه خواهیم داد.
وی افزود: هدف از برگزاری این کنفرانس ارتقای سطح دانش مهندسی صنایع در کشور، ایجاد ارتباط بین پژوهشگران این حوزه و مدیران صنعتی و پر رنگ کردن نقش مهندسی صنایع در کشور است.
“بیجاری” گفت: بیش از ۳۰۰ در این همایش پذیرفته شده و هفت کارگاه آموزشی نیز به موازات آن برگزار خواهد شد.