عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به حذف یک جمله از مواد لایحه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و تجاری‌سازی نوآوری در صحن علنی امروز مجلس گفت: با توجه به عمومیت داشتن این لایحه، بررسی آن در سایر کمیسیون‌ها صورت می‌گیرد. حجت الاسلام سیدکاظم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار علمی «شبکه خبر دانشجو»، اظهار داشت: لایحه […]

عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به حذف یک جمله از مواد لایحه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و تجاری‌سازی نوآوری در صحن علنی امروز مجلس گفت: با توجه به عمومیت داشتن این لایحه، بررسی آن در سایر کمیسیون‌ها صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام سیدکاظم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار علمی «شبکه خبر دانشجو»، اظهار داشت: لایحه حمایت از شرکت های دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری ها پیش از این به طور مفصل در کمیسیون آموزش مورد بررسی قرار گرفت، اما با توجه به عمومیت داشتن آن، مقرر شد تا این لایحه در سایر کمیسیون ها نیز مورد بررسی قرار گیرد تا نظرات، انتقادات و پیشنهادهای آنها نیز در این لایحه لحاظ شود.

وی افزود: لایحه حمایت از شرکت های دانش بنیان لایحه بسیار خوبی است که از سوی دولت ارائه شده و در خصوص تجاری سازی علمی می تواند کشور را در جایگاه ویژه ای قرار دهد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تمامی دانشگاه ها و وزارتخانه ها مکلف به اجرای این لایحه هستند و در صورت اجرای درست در آینده شاهد ثمرات آن خواهیم بود.

موسوی با اشاره به تصویب ایجاد صندوق نوآوری و شکوفایی اضافه کرد: این صندوق منشا حمایتی لایحه حمایت از شرکت های دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری بوده و از مخترعان، مبتکران و پژوهشگران حمایت می کند.

وی خاطرنشان کرد: بررسی لایحه حمایت از شرکت های دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری ها مراحل پایانی خود را در مجلس شورای اسلامی می گذراند.