روند رو به رشد علم و فناوری و سرعت تبلیغات در زمینه های مختلف علمی ، موسسات و شرکت های دانش محور را بر آن داشته تا با حضور در سمینار ها و همایش های علمی ، ضمن بیان دستاورد های علمی و عملی خود ، از نظرات و یافته های سایر اندیشمندان و صنعتگران […]

روند رو به رشد علم و فناوری و سرعت تبلیغات در زمینه های مختلف علمی ، موسسات و شرکت های دانش محور را بر آن داشته تا با حضور در سمینار ها و همایش های علمی ، ضمن بیان دستاورد های علمی و عملی خود ، از نظرات و یافته های سایر اندیشمندان و صنعتگران بهرهمند گردند .

مدیریت ارتباط با مشتری از مباحث نوینی است که امروزه نه تنها در شرکت های بازرگانی که در اغلب سازمان های خدماتی ، همچون بانک و بیمه به کار گرفته می شود . همچنین گسترش مفهوم مشتریان به سایر ذی نفعان از جمله کارکنان و شهروندان ، توسعه سیستم مذکور را با عناوین مختلفی همچون ZRM و یا مدیریت ارتباط با شهروندان ، در اغلب نهاد های کشوری و سازمان های دولتی موجب گردیده است .

در همایش تخصصی ” مدیریت ارتباط با مشتری ” که در خرداد ماه ۸۹ در تهران برگزار میگردد مباحثی همچون “طراحی محصول بر مبنای نیاز مشتری QFD  ، بازاریابی و فروش در ارتباط با مشتریان ،مدیریت ارتباط با شهروندان ZRM ،مدیریت رفتار با مشتری در بانک ها و موسسات مالی ،کارکرد های مدیریت ارتباط با مشتری و خدمات پس از فروش ، مدلهای اجرایی مدیریت ارتباط با مشتریان و ……”مورد بررسی قرار می گیرد .

یاداور میشود این همایش با حمایت کامل دانشگاه شهید بهشتی(دانشکده مدیریت و حسابداری)برگزار میگردد.

علاقمندان جهت ارسال مقاله و ثبت نام در همایش می توانند با شماره ۷۷۶۴۳۴۸۰ دبیر خانه همایش تماس گرفته و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت   www.crmtehran.com مراجعه نمایند .